Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.04.2009 12:49 - Цитати от известни и неизвестни личности...
Автор: dostin Категория: Забавление   
Прочетен: 1136 Коментари: 0 Гласове:
0



1. Rodney Dangerfield - Като малък имах много пъпки по лицето. Един ден заспах в библиотеката. Когато се събудих, един сляп човек четеше лицето ми.

2. Drew Carey - Нали знаеш онзи поглед на жена, когато иска секс? Нито пък аз!

3. Steven Wright - Всички имат фотографска памет. Някой обаче нямат филм (флаш карта).

4. Jay Leno - Dick Cheney каза, че обича Калифорния. Там богатите и известните могат да застрелят някой, и да се измъкнат безнаказано. Чакайте да видите когато тези от Енрон (американска компания, фалирала поради някаква причина) разберат, че “вътрешна информация ” има съвсем различен смисъл в затвора.

5. Edward Abbey - Едно питие на ден, те предпазва от психиатър.

6. Steven Wright - Да откраднеш идея от един е плагиатство. Да откраднеш от много е проучване.

7. Rodney Dangerfield - Жена ми се страхуваше от тъмното… откакто ме видя гол се страхува от светлината.

8. George Bush - Един от най-общите показатели, които открих е, че надеждата надживява очакванията.

9. Groucho Marx - Тя дължи този си поглед на баща си. Той е пластичен хирург.

10. Steven Wright - Чистата съвест обикновено е знак за лоша памет.

11. Jerry Seinfield - Когато е замесено червило, важен е не цвета, а последната дума на Господ, която определя къде ще се озоват устните ти.

12. Dave Attell - Ако някога се напиете и припаднете…това аз наричам “пътуване във времето”

13. Dave Attell - Човече, от обикновен пияница ти се превърна в алкохолик твърде бързо.

14. Rodney Dangerfield - Намирам хирурга за щедър - предложи ми цигара.

15. Bill Cosby - Бил Козби - не е нужно да съветваш мъдреца, глупака е този който се нуждае от съвет.

Живота може и да е сериозен, но не се връзвайте много на проблемите през деня. Утре, все някой от някъде ще се намери да каже нещо смешно



Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: dostin
Категория: Забавление
Прочетен: 1214766
Постинги: 204
Коментари: 750
Гласове: 1826
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930