Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.03.2009 15:29 - ....още футбол :)
Автор: dostin Категория: Забавление   
Прочетен: 1771 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 30.03.2009 15:44


Венци Стефанов

Сашо (Диков - б.р.), ти си наемник, който трябва да слушка, за да папка. Ти имаш чинийка при Гриша Ганчев. Единственото добро нещо, което ти бе в живота, бе жена ти, но я изпусна.

***

Аз лягам само с жена си. А ако искаш да покажа на някои от твоите приятелки как лягам (отговор на Стефанов към Диков по темата за съмнителния мач между Спартак и Славия във Варна)

***


Ти и този минетчия Владо Зарков не можете да говорите за Славия. Това е най-белият клуб в тази държава. Гледай си ските и не се занимавай, защото не си дорасъл. Проститутка можеш да бъдеш ти и хората около теб, но никой в Славия не може да бъде (нов словесен залп на Венци към програмния директор на "Канал 3")

***

C тези играчи това можем да постигнем. Няма да коментирам повече. Всички видяхме как на един племенник (Иван Стоянов - б.р.) му взеха топката от клек.

***

Искаме тест, защото тези на Черноморец тичаха като коне срещу Левски. Как пък никой от тях не се задъха и за момент.

***

Реферите трябва да прекратят ангажиментите си към клубовете. Не може да осигуряваш милиони за футболисти, треньори, школа и персонал, а после идва господин Посерко и ти реже главата.

***

Трябва да се изкорени корупционното съдийство. Нов бардак със стари служителки не се прави - да се сменят и да оставиш тези, които са недостатъчно корумпирани. Виждате кои ги бият и кои са наред да ги бият.

***

И аз искам Лео Меси в Славия, но няма как да стане. Левски по-лесно ще вземе извънземно, отколкото Чавдар Янков.

***

Славия я е имало и преди нас, ще я има и след нас. Но историята показа, че това е отбор на умните и интелигентни хора.

***


Заушката повали ЦСКА, ние ще ги доуморим.

Тодор Батков
На ЦСКА още не е връчена покана за доброволно изплащане на тези колосални задължения. Явно там като в картината за запорожките казаци пишат писмо на султана. А в същия момент господинът (б.а. - Томов) ходи, глаголства и обвинява - този е мафия, онзи е Бай Ганьо.

***

Не съм мижитурка, нямам проблеми с жените и с алкохола. Аз съм Тодор Батков.

***

След обвинение на Томов, че на пияна глава е признал за заговор срещу ЦСКА: Уиски не съм пил от години, предпочитам ракия и узо.

***

Аз съм висок 187 см, към 110 кила и съм два пъти майстор на спорта. Така че от кого да се плаша? Не смятам повече да влизам в полемики, особено със Сашо Томов, който не ми е колега. Не мога да коментирам човек, който не знам какъв е - политик, бизнесмен или някакъв пенкилер.

***

България има 1400-годишна история, докато Беларус е изкуствено създадена държава, а БАТЕ е заводски клуб.

***

Левски няма как да отпадне от БАТЕ

***

Отпаднем ли от БАТЕ, ще ме е срам да изляза на улицата

***

Не мога да си представя нахалството на Христолов. Знаете ли какъв е приносът на Ботев за изграждането на Жоро Христов като футболист? 40 чифта обувки и мога да го докажа.

***

Стига Христолов, Боби, Гошо, Пейчо и Андрейчо са правили сензации. Стига този Христолов е съсипвал най-стария клуб. В Ботев между впрочем е играл и моят дядо, апропо.

***

Сега си спомням, че имаме един много успял треньор (б.а. Стойчо Младенов), който падна преди време от Чехия с 0:7 ли беше, 0:6 ли...

***

Оня (Станимир Стоилов - б.р.) с отрязаните пръсти ме накара да продавам

Александър Томов
Хора, свързани с Левски и неговия президент Тодор Батков, имат интереси ЦСКА да бъде ударен не по спортен начин. Техните пипала са във футболния съюз.

***

Когато всичко излезе наяве, аз ще върна статуетката Златен скункс. Мисля, че тя ще стои хубаво в някоя от витрините на Тодор Батков.

***

Аз съм абсолютно почтен, нормален човек. И ще го докажа не само на света, ще го докажа и на Вселената. Няма начин, който да докаже, че аз пряко или косвено съм присвоявал пари.

***

ЦСКА ще стане шампион и Кремиковци ще стане шампион, но малко по-късно.

***

Аз не крада и не лъжа. И казвам: майната ви на всички останали, които твърдите обратното.

***

Един бивш политик ми каза: "Сашо, много нависоко полетя. Внимавай! Като полетиш нагоре, в България се стреля!"

***

Не съм взел нито стотинка от клуба. В ЦСКА работех само за чест, слава и радост. Не крия, че моят егоизъм бе хранен с невероятната радост от взимането на титлата с 16 точки разлика.

***

10 дни ЦСКА не работеше и на практика не функционираше. Вие знаете с какви работи бяхме засипани и обсипа ни.

***

Много ви моля. Обиждате ме. Имам семейство. Аз съм за много места, но не и за затвора.

***

Няма да оставя ЦСКА в ръцете на несъстоятелни хора

***

Аз не крада, просто забравям

Димитър Пенев
В кой център? В центъра на София ли?

***

И при горещо време трябва да си подаваме по-бързо

***

Иначе играчите са добре. Усмихват се, но са уморени. Някой път трябва да сме сериозни, друг път - приятели.

***

Следващите Стоичков и Бербатов ще се родят, когато намалят цените и стеснят Студентски град. Младите да намалят посещенията в това градче.

***

Много се извинявам, че ме търсите по това време. Гледам Милан - Наполи. Вие си имате служба, така както и аз си имам служба и гледам мача. Много ви моля, затворете телефона, за да не ви го затворя аз.

***

Лично аз съм си взел последната заплата. При нас всичко е наред и даже ако имате нужда от пари, ще ви дам 1000 лева.

***

Ей на това момче Беконов трябва да му дам очила. Нищо не вижда и пуска голове. Явно и лекар ще му трябва.

***

Радостно е, че момчетата имаха желание за работа въпреки тези ненормални подвиквания от недобрите фенове.

***

Предложих на колегата Мъри да не играем мач в този студ и сняг, а да вадим червеното вино и да се почва. Аз черпя.

***

Пак казвам, че всичко върви, както съм го планирал. Добър съм в планирането и други такива неща като него.

***

Категорично заявявам, че мога да напусна ЦСКА и пак да премина в ЦСКА. Само това може да се случи. Запишете си го!

***

Много ви се моля, оставете ме. Такива въпроси (относно слуха, че напуска ЦСКА - б.р.) не приемам. Имате сайтове. На вас специално няма да ви кажа.

***

За съжаление минералната вода калцира мозъците на футболистите и не е никак лесно да работиш с тях.

***

Бях се настроил да гледам Черноморец и Левски на 1-ви януари, но все пак тогава футболистите няма да са се наспали.

***

Предполагам, че Херо вече е спокоен, след като пресата съобщи, че неговото място в Левски ще се заеме от Красимир Балъков. Това ще помогне на адаша ми да се концентрира върху мача. Ако Черноморец загуби, нищо чудно да има гръмотевици и градушка от негова страна.

***

Да пийнем по чаша вино, пък спонсорите - след Нова година

***

Добра загуба

И още...
Извинявам се на техните ръководители, футболисти и почитатели, че нарушихме душевния им комфорт. Обещавам им другия път да си тръгнат радостни от Каварна.

Президентът на Калиакра Цонко Цонев след 1:0 над Сливен

***

Няма да ходя на никакво сафари или където и да било на почивка, когато Левски играе. Все ми е едно дали става въпрос за вътрешния шампионат или европейските турнири.

Дани Боримиров се гаври с бившия шеф на сините Наско Сираков

***

Еййй, голям ташак сме!

Емил Велев по време на мача Локомотив (Мз) - Левски


***


Футболистите ни пият и кока-кола

Пак Велев по темата дали в Левски ще празнуват Никулден преди мача със Сливен за Купата на България


***

Един на ЦСКА игра с ръка. Нашият капитан попита съдията защо не дава дузпа, а той му показа жълт картон. Нервите ми не издържаха. Влязох на терена да го питам защо не свири дузпа. Не ми остана нищо друго, освен да го наплюя. След което си излязох. А делегатът е един изкукуригал старец, който трепери за 50-те си лева хонорар.

Юри Галев след мач на юношите на Рилецо и ЦСКА

***

Делегатът Петър Топчев отговаря:

В тунела Галев нападна за втори път съдията. Този човек е опасен не само за футбола, но и в обществото. Явно, че там той е деребеят на селото и не го е страх от никой.

***

При Иван Славков поне реферите веднъж те режеха, после ти помогнат. Сега само те режат и искат пари Съдиите са разбойници. А сега БФС измисли и някакви глоби за псувни. Нали знаете, че в Англия всяка втора дума е „fuck", но не ги глобяват.

Пак Галев

***

От днес Локомотив (Пд) вече не е футболен клуб, а ловно-рибарска дружинка.

Христо Бонев за легендата на Левски Петър Курдов, страстен авджия

***

Из интервю на Батето Славков пред "7 дни спорт":

- Уменията ви в леглото по десетобалната система?

- Минимум 12, и то в лошите дни.

- Бикини или прашки?

- Предпочитам голо дупе.

- Защо е различно отношението към гейовете и към лесбийките?

- Защото съм гей, но особен тип лесбиец.

- Какво правите, за да ви забележат?

- Крия се.

- Възможно ли е да забогатееш честно и как?

- Да, чрез крадене.

***

Не пазихме персонално дори Роналдиньо, няма да пазим и Кривия.

Мъри Стоилов

***

Този фаул не беше за червен, а за черен картон.

Димитър Димитров-Херо за съдийството с Пирин

***

Играе ни се с бразилци, но ги гледаме само по телевизията.

Димитър Бербатов

***

Очаквах повече хора да ме питат за датата 17 март

(победата на ЦСКА срещу Ливърпул - б.а.). Ако един друг клуб имаше такъв успех, щеше да го празнува повече от 9 септември.

Стойчо Младенов

***

Дори само да покажем 1 % подценяване, съперникът ще ни ухапе и за нас ще настъпи катастрофа.

Вили Byцов като треньор на Левски

***

Защитник на Несебър изпусна Иван и се оглеждаше като прасе в тръстика, преди да го спъне брутално.

Вили, отново

***

Искам ЦСКА в елита, за да ги пребием като магарета

И пак Джуниър



***

Все още ми миришат краката!

Made in Вуцов-младши по темата дали му е дошло време да ръководи националния отбор


***

Джапанките ми струват 400 евро!

Джуниър отговаря на нападките на Сашо Диков, че ръководил мачовете на Левски по джапанки и къси панталони


***


ЦСКА не ни е никаква конкуренция

Вили Вуцов след края на първенството, в което Левски завърши на 16 точки зад "червените"


***

В България се тровех с алкохол. С Головской се напивахме и шофирахме, полицаите ни пускаха срещу 10 марки.

Бившият играч на Левски Владислав Радимов

***

На този етап не мислим за титла, въпреки че сме в шамарите.

Бившият халф на Локомотив (Сф) Марчо Дафчев

***

Мечтая да имам син с големи уши, да ме чува какво му говоря. Искам да съм Фидел Кастро, но за 24 часа, не повече.

Саша Антунович от Локо (Сф)



ОЩЕ.......


.: Президентът на Черноморец (София) Ивайло Дражев | 20/10/2006:.
"Единствено в България си имаме глупав национален селекционер, който се обръща към "звездите" в отбора си с епитети като "цървули" и "ботуши".

.: Вратаря на ЦСКА Ивайло Петров за съдийството на мача Левски - ЦСКА | 18/9/2006:.
"Хващам бас, че Левски няма да има загубена точка до края на полусезона. За шест кръга до момента на тях им дадоха шест дузпи. За нас отсъдиха една в Самоков и всички ревнаха, че реферът ни подпирал. Явно трябва да ни стрелят със снайпер, за да свирят удар от бялата точка за нас!"

.: Класика: 1996 | 1/9/2006:.
"Който не ме уважава - да духа супата!".

Любо Пенев на аерогара София след Eвро 1996 на въпрос за автогола му в мача с Франция (1:3).

.: Михаил Савов, в. Топспорт след мача Хайдук - ЦСКА | 1/9/2006:.
"Сега, в късната августовска нощ, Левски, Литекс и Локо (Сф) вече се бяха класирали, а евробоецът на България бе почти отпаднал. Но само почти, защото в лявата зона на Меката на Цървена звезда "Мала Маракана" изникна като Ангела на спасението голямото момче с голямата душа. Александър Велики с ефирна лекота промуши топката под плонжа над непревземаемия в продължение на близо 210 минути сръбски вратар Джуричич."

Михаил Савов, в. Топспорт след мача Хайдук - ЦСКА

.: Христо Стоичков преди европейската квалификация Румъния - България | 28/8/2006:.
"Този Петре е дребен и вреден".

Христо Стоичков лаконично коментира заканите на Флорентин Петре, че щял да ни изяде преди европейската квалификация Румъния - България

.: Георги Илиев - Майкъла за мача Марек-Черноморец | 21/8/2006:.
"Не виждам как Черноморец ще спечели точка. Треньорът на Марек Стоян Коцев по-добре да беше отишъл за риба, отколкото да участва в такава смешна история."

.: Петър Жеков след 0:0 срещу Левски: | 21/8/2006:.
"Тренирахме и фаза атака, и фаза защита. Е, като изгониха Цветкович, фаза атака изчезна. Тактиката ни бе на охлюв, който се прибира в черупката си."

.: "7дни СПОРТ": Гонят сърбин от Варна, той остава | 12/7/2006:.
"Изгонен от Спартак сърбин не иска да се маха от отбора. Нещо повече, Мирослав Груич се заканил да доведе и жена си във Варна. - За първи път виждам такова нахалство - ние го гоним вече два пъти, а той не тръгва. Щом е толкова упорит, нека да тренира за удоволствие - отсече Мирослав Миронов"

Недко Петров,"7дни СПОРТ",Вторник, 11 Юли 2006

.: Станимир Стоилов след жребия за втория квалификационен кръг на Шампионската лига | 23/6/2006:.
"Съперниците ни са непознати до голяма степен, но трябва да подходим сериозно към тях, за да не се наложи после да гледаме футбол по телевизията."

.: Стойко Сакалиев за компютрите и технологиите в живота на хората: | 22/6/2006:.
"Аз съм един от тези хора, които през свободното си време се занимават с компютри и електронни игри. Ако ги нямаше тях, сигурно още щяхме да си играем на “Не се сърди човече”."

"20 въпроса към...", Sportal.bg

.: 7дни СПОРТ, Брой 4336 Сряда, 24 Май 2006 | 25/5/2006:.
"В пристъп на ярост хандбалистът на Осъм (Лч) Станислав Стойков скъса протокола в 42-ата минута на третия мач за 3-ото място в първенството срещу АСТИ (Хс). Делегатът Румен Петков прекрати срещата и даде служебна победа на АСТИ. Така отборът от Хасково спечели бронзовите медали след 2:1 в плейофната серия."

7дни СПОРТ, Брой 4336 Сряда, 24 Май 2006

.: Момчил Лельов, "7дни СПОРТ": Червените празнуват с африкански танци | 19/5/2006:.
"Нов начин за изразяване на радост след отбелязан гол показаха играчите на ЦСКА. При всяко попадение във вратата на Локомотив (Сф) част от армейците потропваха в такт по тревата с десния крак.
- Това е национален танц на Кот д"Ивоар - обясни нападателят Гийом да Заади, който въведе модата."

.: Стефан Орманджиев (ЦСКА) след победата с 3:2 над Локо (Сф) | 18/5/2006:.
"ЦСКА ще въведе ново правило във футбола - всички нарушения в наказателното поле да се изваждат навън. Не за първи път ни дават фаулове вместо дузпи на нашия стадион. Вярно е, посмяхме се на Врайков, но след такива мачове ми е тъжно за българското съдийство."

.: Валери Божинов: Искам да прекарам топката между краката на Боримиров | 14/5/2006:.
"Много искам да играя срещу Левски и Даниел Боримиров, който ми е голям приятел. Аз казах още преди началото на сезона, казвам го и сега. Левски ще стане шампион на България. Ще се радвам някой ден да играя срещу Боримиров и да успея да прекарам топката между краката му и после да вкарам гол. Това е една от мечтите ми."

.: Христо Стоичков | 13/5/2006:.
- Какво е мнението ви за участието на Валери Божинов в музикален клип на Алисия?
- Аз не гледам други клипове освен един, в който е Христо Стоичков и Лили Иванова.

.: Иво Димов, пред "7 Дни Спорт": | 2/5/2006:.
"Бях прекалено интелигентен, за да постигна нещо във футбола. Но аз съм над нещата и се занимавам по-скоро с душевно-логическите възприятия."

.: Георги Илиев - Майкъла: | 19/4/2006:.
"Нека в Локо (Сф) не забравят, че работата на футболиста е като тази на миньора - трябва постоянно да се напъва. Единият с топката, другият - с кирката."

.: Стойчо Генов, "7дни СПОРТ" | 19/4/2006:.
"Юнаци без мустаци дърпат Локо (Пд)"

.: Николай Стоянов, "7дни СПОРТ" | 18/4/2006:.
"Агитката на Ботев (Пд) твърди, че жестока санкция трябва да отнесе защитникът Веселин Минев или брат му Йордан. Двамата са близнаци и запалянковците не са успели да разпознаят кой от тях им е показал среден пръст. Както е известно, екшънът започнал край "Църна маца" час след мача Славия - Ботев (2:1)."

.: Васил Божков: | 12/4/2006:.
"Питам го (б.р, Йешич): От Локо Пловдив кои футболисти искаш? Той каза тези. Двамата защитници според мен не са добри, но аз не съм специалист. Щом трябва да ги вземем, ами ок - взимаме ги. Искаш ли Фуртадо? Много го искам. После трябва да вземем Мутавджич! Какъв е този Мутавджич? Той бил страшен футблоист. Казвам му, ама той не е играл? Не е играл, но е страшен футболист, препоръча ми го един приятел. Имам му доверие, той разбира от футбол. Има един Славко Матич, така ли се казва? Той си е две години болен, иначе бил "много добър" футболист, но за сметка на това всеки ден е в "Сръбска скара". "

Sport1.bg

.: Заглавие в "7дни СПОРТ" за мача Шалке - Левски | 8/4/2006:.
"Добре дошли в града на чука и кирката. Турци и миньори съжителстват в Гелзенкирхен, всички са от Шалке!"

.: Димитър Пенев: Хубаво е да стана инженер... | 4/4/2006:.
Ивайло Йолчев: Преди време казахте пред "7 дни спорт", че на ЦСКА не се отказва. Да не сте се отказали обаче от треньорството?

Димитър Пенев: Не, аз съм треньор, какъв друг да бъда? Хубаво е да стана инженер и да запълвам дупките по улиците, че са много. Вече ми е късно да уча за инженер, иначе на драго сърце.

.: Собственикът на Левски Тодор Батков след загубата с 1:3 от Шалке в турнира за Купата на УЕФА. | 31/3/2006:.
"Безобразно съдийство от този британски хомосексуалист. Вторият картон на Бардон е абсурден. Братя българи, вижте какво ни чака в Европа! В Европа маслото и медът не течат. Вижте какво ни чака там. Може би трябва да се върнем 14-15 века назад и да им покажем за какво става дума."

.: Миодраг Йешич | 31/3/2006:.
"И за врабчетата на стадиона (в Пловдив) беше ясно, че още от началото на пролетния полусезон ЦСКА ще бъде рязан и ощетяван!"

.: Станимир Стоилов, след мача Шалке 04 | 31/3/2006:.
"След като изгледах видеозапис на мача си мисля, че приказката ни не трябваше да свърши вчера. Тя беше прекъсната насилствено."

.: Румен Илиев, Topsport.bg | 22/3/2006:.
"Ако пуснете един стар и разбрицан цветен телевизор и до него поставите една плазма, ще откриете огромна разлика в контраста...Ето това представляват днес ЦСКА и Левски. Сами се досетете коя е бракмата и кой е продуктът-трепач. Никога, ама никога досега контрастът между „червени" и „сини" не е бил толкова различен."

.: Коментар от рубриката "Глас фенски, глас божи" на Sport1.bg | 21/3/2006:.
"Още през паузата казвах, че продажбата на Ибрахима ще ни излезе през цифките..."

.: Велизар Димитров след 2:2 с Беласица на стадион "Българска армия" | 21/3/2006:.
"Ако някой ми каже какво става в ЦСКА, ще съм му много благодарен. Аз си нямам идея. Трудим се, тренираме, а после идва мач - и нищо".

.: "7дни СПОРТ": Италианците лъжат | 9/3/2006:.
"Няколко италиански вестника, източници от ръководството на Удинезе и самите играчи заявиха, че ще излязат срещу Левски с резервите. Това е чиста жабарска лъжа, която има за цел да подведе Левски, че мачът довечера ще бъде лесен. "7 дни спорт" обаче разкри истината. Футболистите на Удинезе ще излязат на "Фриули" максимално мобилизирани и озверели за победа. Якуинта и Бертото наистина няма да играят, но не защото трябва да се пазят за мача с Палермо в неделя, а понеже се влачат по игрището като черва. Много са слаби. Тези, които ще излязат срещу Левски обаче, са готови да ръфат живо месо."

.: Михаил Савов, Toposport.bg | 3/3/2006:.
"Всеизвестно е, че отбор без вратар е като месарница без месо."

.: 7дни СПОРТ: Суеверие | 1/3/2006:.
"Австрийските ски скачачи взеха златото в отборната надпревара на голямата шанца благодарение на един картоф. Тайната разкри треньорът Александър Поинтнер. Той каза, че го носи в джоба на якето си от началото на сезона и вече зеленчукът доста се е сбръчкал. "Сезонът продължава само още месец, все ще издържи дотогава", каза Поинтнер."

7дни СПОРТ, Брой 4252, Вторник, 28 Февруари 2006

.: Влади Въргала, преди 1/8 финала за купата на УЕФА Левски-Артмедиа | 24/2/2006:.
"Артмедия са физически много здрави, сигурно са изяли много пилета, но с този птичи грип просто са обречени. Освобождавам сина си от училище и заедно с него сме на трибуните."

.: "7дни СПОРТ": Боят настана... | 24/2/2006:.
"Боят настана! Синя България: Мачкаме Артмедия и излизаме на три морета!"

Заглавие в "7дни СПОРТ", 23 Февруари 2006

.: РУМЕН ИЛИЕВ: Оливер в страната на лилипутите | 9/2/2006:.
"Същият този Ковачевич обаче вече е футболист на ЦСКА. Йешич смело му връчи ключа на "армейската" порта с надеждата да я брани като змей. За сметка на Тошко Кючуков и Илко Пиргов, които отново ще тичат като гламави на тренировките, ще си обелват лактите на двустранните игри и задните части на пейката."

2006-01-20, Topsport.bg

.: Миодраг Йешич, треньор на ЦСКА: | 31/1/2006:.
"Нека тези, които се радват сега на нашите загуби в контролните мачове, да знаят, че ще плачат след като започне първенството"

.: на Левски Станимир Стоилов за гостуването във Франция: | 20/12/2005:.
"Цяла нощ не мигнах след мача с Оксер. Всеки път, когато затварях очи, ми се привиждаха центрирания."

.: Изпълнителният директор на Левски Наско Сираков: | 20/12/2005:.
"Един от защитниците на Родопа показа отлични качества на борец. Тушът му срещу Томашич в наказателното поле беше класически. Жалко, че европейското първенство във Варна свърши."

.: Мениджърът на аматьорския МАХ (Варна) Цветан Панайотов: | 20/12/2005:.
"Едва 15-годишен Стефан Еленков е правил секс с коза. Това ми го каза собственикът на бар "Джордано" Коста Свакото. Човекът се закле, че е искрен. Довери също, че Еленков е получил условна присъда за содомия."

.: Новото попълнение на ЦСКА Даниел Георгиев за стила "Бекъм": | 20/12/2005:.
"Сега всеки иска да изглежда добре, мина времето, когато играеше Трифон Иванов."

.: Треньорът на Оксер Ги Ру за българския футбол: | 20/12/2005:.
"Като малък си представях българите като големи и здрави мъже, изглеждащи страшно."

.: Футболистът на Марек Стефан Трайков: | 20/12/2005:.
"Аз какви контузии съм преживял, едно раждане няма да ме уплаши."

Футболистът на Марек Стефан Трайков, преди да припадне по време на раждането на първото си дете

.: Георги Димитров - Джеки пред “Тема: Спорт”: | 18/12/2005:.
"Имаше един бензинджия, който за съжаление не ми е зареждал лично - Венци Стефанов. Трябват ни хора като Стоичков, на които целият Живот е футбол. Как може един бензинджия да стане банкер. Докато има такива, няма да има футбол. Боби Божинов допреди седем години е продавал карантия. Емил Данчев е бил милиционер."

.: Георги Димитров - Джеки: | 18/12/2005:.
"Футболът е една проста игра, от която хората се забавляват. А всички искат да бъде сложно, за да може повече тюфлеци да са на заплата."

.: Агенция "Фокус": Фенове на Динамо спряха метрото в Москва | 15/12/2005:.
Фенове на хокейният тим на Динамо (Москва) спряха метрото в Москва късно вечерта в сряда. Двамата юноши се прибирали от хокеен мач, когато спрели влака с който пътували в тунела. Те били в последния вагон на влака и със ключ отворили вратата на кабината на машиниста, която в момента била празна. След това включили високоговорителната уредба и започнали да крещят “Динамо, Динамо....” и да пеят песни на любимия си отбор.

.: Димитър Николов, "7дни СПОРТ": | 10/12/2005:.
"Хитът в турнира за купата Аркус (Лясковец) изгуби един от най-силните си футболисти. Десният халф Антон Антонов се контузи нелепо в коляното и със сигурност отпада за 1/8 финала с Нафтекс в събота. По време на двустранна игра играчът се подхлъзнал и се блъснал в паркирания до терена валяк..."

.: Румен Янков, Топспорт.бг | 9/12/2005:.
"Поредният случай бе вчера на стадион "Българска армия" по време на мача запървенство между ЦСКА и "Вихрен", когато един рефер реши да се престарае вжеланието си да угоди някому, но не и на футбола, отсъждайки дузпа заподхлъзване на Велизар Димитров. Наистина нападателят на ЦСКА нямаше право да се подхлъзва. Но откъде и самия той да знае докъде ще стигне съдийската наглост и лакейничене."

.: "7дни СПОРТ" | 8/12/2005:.
"През последните 9 години сблъсъкът Литекс - Левски бие по зрелище и драматизъм вечното дерби Левски - ЦСКА. Виждали сме всичко в мачовете между оранжеви и сини - бой на терена, бой в тунела, шутове между треньори, съдийски тесли и т.н."

.: Фабио Капело, треньор на Ювентус: | 7/12/2005:.
"Пацини и Тони са страхотни нападатели. Но ще им дам съвет - да не падат толкова лесно на земята при всеки полъх на вятъра!"

.: Емил Наков, изпълнителен директор на Локо (Пд): | 5/12/2005:.
"Локо ще продължи да съществува. Едни с чалми щяха да идват и бях готов да ги посрещна, но не се появиха. Ако трябва да бъда сериозен, инвеститори трудно влизат в българския футбол."

.: "7 дни спорт":Голямата сеч на треньорски глави | 5/12/2005:.
Не е лесно да си треньор в българската "А" група. Трябва да си щастлив, ако започнеш сезона и изкараш до Нова година..."Ботев, Берое, Вихрен, Локомотив (Пд) и Пирин 1922 станаха законодатели на нова мода в "А" група. Да се взимат на работа по-скромни специалисти срещу малки заплати. Ако са местни момчета и не им се плаща квартира, идеално."

.: Хидиуед: Днес подарявам чорапи | 5/12/2005:.
Мароканският национал на ЦСКА Мурад Хидиуед отказа да даде автограф на няколко малчугани след мача. Децата чакаха футболистите пред стадиона. "Може ли да ни се разпишете", попитаха децата, след като халфът излезе от съблекалнята.
"Разбира се. Днес давам дори и чорапи", пошегува се мароканецът и отмина.

Цветан Илиев, "7дни СПОРТ"

.: Люпко Петрович, треньор на Литекс | 30/11/2005:.
Агенция "Фокус": Защо толкова голямо име като вас работи в България, а не в по-богата държава?

Люпко Петрович: Защото най-добрите предложения идват от български отбори. Да не мислиш, че ако от Германия, Италия или Франция ми предложат, няма да отида. Но нас, балканците, вече никъде не ни искат.

.: Луис Ван Гаал, преди мача срещу Литекс от група D на турнира за Купата на УЕФА | 29/11/2005:.
"Много е мило да съм тук. Не знам нищо за Ловеч. Все още не сме се готвили въобще. Имахме мач в неделя, в понеделник възстановяване, а днес - тежък път до България. Тепърва ще говорим за Литекс. Ще е хубаво да победим, но ще съм доволен и на хикс. Това е добре и за Литекс, при това положение и двата отбора ще продължат."

.: Изпълнителният директор на Левски Наско Сираков: | 26/10/2005:.
"Г-н Йешич да каже как ЦСКА взе мача с Литекс. Ако не беше спечелил този двубой, сега щеше да яде плескавици в Белград. През кариерата си като футболист и ръководител съм сменил около 45-50 треньори и помощници на ЦСКА. Има още места на колана ми за скалпове. Ще го припомня на г-н Йешич това, като му вземат еднопосочен билет за Сърбия."

.: ГЕОРГИ ТОДОРОВ, "7дни СПОРТ" | 22/10/2005:.
"Прескочикобила стана част от хореографията на Роналдо, Роберто Карлос, Жулио Батиста и Робиньо, след като клубният президент Флорентино Перес им забрани "танца на хлебарката"."

.: "7дни СПОРТ": Никой не ще чорапите на Моуриньо | 22/10/2005:.
"Целият свят може и да е на колене пред мениджъра на Челси Хосе Моуриньо, но никой не иска да пипне чорапите му. Треньорът изпратил свой чифт с автограф на благотворителен търг в Португалия. Чорапите били оценени на 110 лири, но никой не проявил интерес към тях и организаторите на аукциона му ги върнали."

.: Краси Стоянов, "7дни СПОРТ" | 22/10/2005:.
"В четвъртък вечерта - у нас и по света, се говореше за ЦСКА. И за футбол, но за онзи футбол без фалш. За тактиката на Йешич, а не за тарикатлъците на еди-кой си чиновник от БФС. Говореше се за мощта на Хамбургер, отнесъл неотдавна Байерн като куцо пиле домат, и за достойния отпор на ЦСКА."

.: Иван Славков: Моят случай в МОК не е приключил | 21/10/2005:.
"Накрая искам да ви кажа, че моят случай в МОК не е приключил. В момента се прави експертиза в съда за това, че филмът на “Би Би Си” не е цял и има фалшификации по него. Делото ще бъде прехвърлено в швейцарски съд. Ако там ми отрежат главата, аз лично ще ви я донеса на тепсия и ще кажа: “Да, отрязаха ми я”."

.: "7дни СПОРТ": Треньорът на Хамбургер дойде като куфар | 20/10/2005:.
"Като ръчен багаж дойде в България треньорът на Хамбургер Томас Дол. Немският тим играе с ЦСКА за Купата на УЕФА днес от 21,15 ч. на стадион "Българска армия". Оказа се, че Томас Дол, който и без това е наказан от УЕФА, си бил забравил международния паспорт."

Иван Ченчев
Цветан Ламбрев
Георги Тодоров

.: Йордан Лечков пред "7дни СПОРТ": | 19/10/2005:.
"В Хамбургер израснах много. Станах първият българин, пробил в Бундеслигата. Не е никак малко, нали?! След мен в отбора дойде Петър Хубчев - наготово, върху постлана черга. А даже и не почерпи."

.: Радослав Забавник пред "7дни СПОРТ": | 18/10/2005:.
"Сред футболистите имам много приятели. Сприятелих се и с други хора, като сoбственици на ресторанти например."

.: в. "Ас": Замерили Касиляс със свинска глава | 18/10/2005:.
Свинска глава полетяла към вратаря на Реал (Мадрид) Икер Касиляс в съботното дерби срещу Атлетико, съобщи в. "Ас" в броя си от понеделник. Инцидентът не бе описан в доклада от рефера Гонсалес Васкес, нито бе уловен от тв камерите.

.: "7дни СПОРТ": | 18/10/2005:.
В мача на стадион "Висенте Калдерон", спечелен от Реал с 3:0, феновете на "дюшекчиите" хвърлиха много други предмети - монети, пластмасови бутилки, ябълки, запалки и др.
- Извадих късмет, защото ме удариха само с една монета, и то по рамото - разкри след мача халфът на гостите Дейвид Бекъм. - По едно време не се сдържах, взех една от ябълките на терена и я захапах, за да подразня феновете. Страхувах се обаче, че може да е отровна, и изплюх парчето.

.: "7 дни спорт": | 14/10/2005:.
"Много често в някои английски медии се тиражира едно погрешно твърдение. В основата на създаването на футболен клуб Мидълзбро стояла амбициозна идея, възникнала в шкембеджийница в града от Северна Англия, носещ същото име. Според старите фенове на Боро обаче това не отговаря на действителността. Между шкембето и футбола може да има нещо общо само в Съндърланд, шегуват се те, удряйки на чест жителите на съседния град, с който са във вечно съперничество не само на терена."

.: Коментаторът на "7 дни спорт" Георги Илиев: | 14/10/2005:.
"Мачът с Малта въобще не трябва да пречи на националите от трите водещи отбора. Те просто се разходиха до този екзотичен остров. После потичаха 90 минути за здраве. И мен да ме поканят на пътешествие до Ла Валета с осигурена храна, ще отида."

.: Агенция "Фокус": Студенти от НСА не спаха тази нощ заради триумфа на Топалов | 14/10/2005:.
"Студентите от специалност "Шахмат" в НСА не спаха тази нощ в очакване на триумфа на Веско Топалов в Аржентина, съобщи за Агенция Фокус старши асистент Радислав Атанасов. Изучаващите тънкостите на великата игра проследиха на живо партията на Веско с Касимджанов в кабинета в Спортната академия. След края на борбата дълго време ехтяха радостни възгласи."

.: Цветан Ламбрев, 7 дни спорт: Блондинка спря мач в Надежда | 10/10/2005:.
"Сценаристката на "Елит" атакува по погрешка главния съдия
Напориста блондинка направи истинско шоу, като спря за няколко минути контролата Локомотив (Сф) - Монтана (4:1). Секунди след първия гол на домакините в 18-ата мин ефектната сценаристка на предаването "Елит" на БНТ Нина Николова нахлу на терена и тръгна към главния съдия Иван Ангелов. Дамата не оспори гола на Локо, а поиска от изумения рефер да пусне един от играчите, който според нея я бил запушил с колата си на паркинга."

.: Елин Рахнев, "7дни СПОРТ": | 8/10/2005:.
"И когато след мач с Байер не излизаш на тренировка, а на поредното си дерби (това е цитат), може би ще означава, че сме преодолели шибания преход в българския футбол, за който си изговорихме говоренето и мозъците ни станаха на крем карамел."

.: Агенция "Фокус": "Туркия ке падне!" | 7/10/2005:.
"Мач Магазин" посвещава новия си брой на ЦСКА, Левски и Литекс. На корицата е радостта на играчите от трите ни отбора, а в средата е купата на УЕФА. Снимката на трофея е повече от уникална, защото в основата на купата се вижда българското знаме. Пророчество, чието изпълнение и сила биха били сравними единствено с думите на бай Мичо Бейзадето от "Под Игото", а именно: "Туркия ке падне!"

.: Фенове замерят със зеленчуци футболистите на Пирин и Велбъжд 1919 | 5/10/2005:.
"В 13-ата минута на двубоя, който се играе в момента, защитник на Велбъжд 1919 спъна доста грубо Лъчезар Давков от Пирин, което предизвика публиката на "орлетата" и феновете започнаха да хвърлят към съдията Александър Костадинов зеленчуци."

.: Тодор Батков, собственик на Левски: | 3/10/2005:.
"Левски е "бялата лястовица" сред българските отбори по прозрачност!"

.: Собственикът на Литекс Гриша Ганчев след историческата победа над Генк с 1:0 | 1/10/2005:.
"Успехите ни тепърва предстоят. Аз съм сигурен в това, след като имаме толкова качествени специалисти в мъжкия отбор и в школата. Липсват ни само жителите на Ловеч, които са избягали в чужбина или в София."

.: Жак Сантини: Тази вечер може би станахме свидетели на световен рекорд | 1/10/2005:.
"Тази вечер може би станахме свидетели на световен рекорд по спиране на играта. Накрая носачите на носилката бяха толкова изморени, че трябваше двама от тях да бъдат заменени."

.: Момчил Лельов, "7дни СПОРТ" | 30/9/2005:.
"Това не беше мач. Беше война. И ЦСКА я спечели. Червените чуха призива на патриотична България, смачкаха Байер и влязоха в групите на УЕФА. А ние, завалиите, не вярвахме, че е възможно."

.: "7дни СПОРТ" | 29/9/2005:.
"Нетрадиционно посрещане спретнаха за Байер (Леверкузен) домакините от ЦСКА. Шефът на международния отдел на червения клуб Илия Илиев чакаше гостите на летището изтупан с оранжева вратовръзка на Шахтьор (Донецк) и значка на украинския филиал на КГБ. В миналогодишното издание на Шампионската лига тимът на Димитър Бербатов разви украински комплекс, като падна на два пъти - 0:3 и 2:4 от Динамо (Киев)."

.: Иван Славков: Лечков се бие, Боби показва гол задник | 29/9/2005:.
"Не е хубаво да се говори така, но седмината, които издигнаха Боби, за да направи спешни промени в БФС, вече не се държат сериозно. Лечков се бие на стадиона, Борислав Михайлов си показва голия задник, а мен ме нападат по всички линии."

"7дни СПОРТ"

.: "7дни СПОРТ": Смачкай германеца! | 29/9/2005:.
"Немците трябва да бъдат смачкани за авторитета и самочувствието на България. На тях не им върви още от вчера. Самолетът им се счупи на идване. Очаква се нашите да ги счупят на футбол довечера."

.: Агенция "Фокус", 28.09.2005г. | 28/9/2005:.
"Министърът на вътрешните работи Румен Петков изпрати поздравителни телеграми до лейтенант Серафим Бързаков и сержант Радослав Великов, съобщиха от пресцентъра на МВР. Двамата спечелиха сребърни медали в категориите до 66 и 55 кг на продължаващото и в момента световно първенство по световна и класическа борба и за жени в унгарската столица Будапеща."

.: Костадин Джорджев, "7дни СПОРТ" | 28/9/2005:.
"Оксер води двама куци, симулант и дебютант"

.: Георги Петков, вратар на Левски: | 24/9/2005:.
"Лошото е, че вратарите и сапьорите грешат само по веднъж и обикновено това е фатално."

.: "7дни СПОРТ": Аякс вкарва, без да иска, връща гола | 24/9/2005:.
"Неочаквани затруднения в опита си да спазят духа на феърплея изпитал вторият тим на Аякс в мач за Купата на Холандия. Амстердамци отбелязали гол на Камбуур в опит да върнат джентълменски топката на противника. Играчът на Аякс-2 не забелязал, че противниковият вратар не е на поста си и вкарал, без да иска. Съдията нямал друг избор, освен да признае попадението. Така Аякс-2 дръпнал с 3:0, но треньорът наредил на своите да оставят съперника да върне попадението. Странното поведение на амстердамци обаче объркало напълно играчите на Камбуур. Те положили доста напразни усилия, преди най-после да намалят до 1:3."

.: "7дни СПОРТ" | 22/9/2005:.
"Сините са на лагер в Боровец до събота и вместо да тренират на стадион "Искър" в Самоков, бяха пратени да тичат до местността Черната скала. Разстоянието в едната посока е 4 км. Единствените, които не го пробягаха вчера следобед, бяха контузените...Преди няколко години Александър Александров - Кривия се загуби на връщане от крос до Черната скала. Наложи се халфът да вика такси, за да го върне обратно в хотел "Самоков", където сините бяха на лагер."

.: Станимир Стоилов, Старши-треньор на Левски: | 20/9/2005:.
"Липсва ни класата на европейските отбори. Тимът зависи много от нападателите. Сега отбелязваме голове, но и получаваме много. Миналата година не допускахме, но пък и не можехме да се разпишем."

.: Иван Ченчев, "7дни СПОРТ" | 16/9/2005:.
"Нашите вкараха и втори гол - абсолютно редовен, но тъпак страничен съдия от Белгия измисли засада и го отмени. Коментаторите на телевизията ZDF му благодариха в ефир."

Байер (Леверкузен) - ЦСКА 0:1

.: Костадин Джорджев, "7дни СПОРТ" | 16/9/2005:.
"В още няколко ситуации Николай Михайлов с героични намеси спаси равенството (Оксер-Левски 2:1). И той обаче се предаде в 82-ата минута. Томашич скочи като баба и Пиерони вкара победния гол за Оксер."

.: "7дни СПОРТ": Изчезват сакове, подозират Йешич | 15/9/2005:.
Треньорът на ЦСКА Миодраг Йешич бе заподозрян, че е отмъкнал част от багажа на Левски. След 2,5-часово пътуване сините кацнаха на летището в Оксер, където се оказа, че няма лента за багажа. Докато футболистите и придружаващите ги лица се оглеждаха за саковете си, служителите на летището обясниха, че целият самолет е разтоварен. На шега някои предположиха, че багажът е излетял за Леверкузен, тъй като на аерогара София Левски за кратко се засече с хора от администрацията на ЦСКА. "Йешич е виновен, той за всичко е виновен", викаха феновете.

.: ИВАН ЧЕНЧЕВ, "7дни СПОРТ" | 15/9/2005:.
"Явно респектиран, Аугенталер се появи на снощната тренировка на ЦСКА. Той привика за консултант Бербатов, който по същото време се катереше по гърба на домакина бай Добри Димов."

.: "7дни СПОРТ": Рокаджия от Чили пристига на проби | 5/8/2005:.
Почитател на твърдия рок пристигна късно снощи в София, за да пробва късмета си в ЦСКА. Става въпрос за Анхел Родриго Кареньо Байестерос - дефанзивен халф от Коло Коло (Чили). Футболистът е роден на 29 март 1984 г. Анхел си пада по жиците на "Металика" и "Айрън Мейдън". Прякорът му е Цигането, съобщават още сайтовете.

.: Иван Славков | 2/8/2005:.
"7дни СПОРТ": Имате ли виждане кой да ви наследи в БОК?
Иван Славков: Би било нормално да е синът ми. Но това не върви.

.: Тодор Шабански, Ринг тв | 30/7/2005:.
Мачът за cуперкупата и по-специално неговата дата се превърна в тест доколко нашите отбори са приели европейска визия и поведение. Червената логика бе "Защо да си товаря още магарето баш кога ми най-треба?", а синята - "Я не сакам мен да ми е добре, важно е на Вуте да е зле".

.: Наско Сираков относно побоя над Христо Янев | 29/7/2005:.
“Нашите футболисти не ги бият, защото по това време са си в леглото.”

.: Павел Дочев: Mорето трудно се "подквасва" | 29/7/2005:.
Отборът на българския шампион ЦСКА не е обречен срещу носителя на КЕШ Ливърпул, но във футбола морето много трудно се "подквасва",

.: Халфът на Дунав Мехмед Неджибов реши да се посвети на изкуството | 29/7/2005:.
Халфът на Дунав Мехмед Неджибов реши да се посвети на изкуството, разкри президентът на клуба Севдалин Петров. В Русе обаче са бесни на новия Лорънс Оливие. Той забравил да върне екипировката, въпреки че тя няма да му върши работа на сцената. Това е второто бягство на Неджибов от Дунав. През зимата той замина на гурбет в Германия, но нито един местен футболен отбор не пожела да го вземе на работа.

Росен Моллов, "7дни СПОРТ"

.: Христо Стоичков: "Айде бе, цървули, питайте!" | 28/7/2005:.
Видимо притеснени, около 15 албански репортери се приближиха към него (Христо Стоичков). Единият се опита да говори с Ицо на италиански, но носителят на "Златната топка" го отряза: "Само на български!" Албанците смутено обикаляха наоколо и накрая се примолиха на пресаташето на ЦСКА Владимир Рупов за съдействие. Той отиде при Стоичков, обясни му ситуацията и Ицо благосклонно каза: "Айде, давай." Албанците веднага се струпаха около него и започнаха да го щракат с камери и фотоапарати. След няколкоминутно неловко мълчание и Ицо подкани албанците: "Айде бе, цървули, питайте."

"7дни СПОРТ", Четвъртък, 28 Юли 2005

.: "7дни СПОРТ": Трули ­ пилотът винар | 28/7/2005:.
"Ярно без притеснение яде черешите, защото това са неговите лозя, неговата земя. И въпреки че реколтата е добра, сезонът на пилота на Тойота във Формула 1 не е особено успешен. Освен това от април насам той не е спал много, защото жена му Барбара го дари със син.
Нощем, вместо да остави родителите си на спокойствие, малкият Енцо се смее.",

ТАНЯ МАНОВА, "7дни СПОРТ", Четвъртък, 28 Юли 2005

.: Ибрахима Гай: Топката ми падна, ритнах я и вкарах | 28/7/2005:.
“Топката ми падна, ритнах я и вкарах. Така стана голът ми”, обясни Ибрахима Гай. Снощи сенегалецът отбеляза първия гол за ЦСКА при успеха с 2:0 над СК Тирана. След доста ходене по мъките в 88-ата минута Гай получи един пас от Христо Янев и в нетипичен за себе си стил уцели вратата за 0:1.

Агенция "Фокус"

.: Агенция "Фокус": Ел Хаджи Диуф нямал разрешение да гледа телевизия | 27/7/2005:.
Сенегалският нападател Ел Хаджи Диуф беше осъден да плати 100 лири глоба, след като се доказа, че е нямал лиценз да гледа телевизия в дома си в Ливърпул...Африканецът ще трябва да се изправи пред съда и по друго обвинение. През миналия ноември той наплю фен на Мидълзбро в мач от английската Висша лига.

.: 7 дни спорт: Съдът попари Манчестър Левиджов | 27/7/2005:.
Манчестър Здравков Левиджов - Юнайтед ще остане само с мечтата си да се казва просто Манчестър Юнайтед. Това стана ясно след решението на Върховния касационен съд. Последната инстанция у нас отвхърли жалбата на фена от Свищов. Строителният работник все ощe мисли дали да се обърне към Европейския съд в Страсбург.

.: "7дни СПОРТ": Готвач размахва нож в самолета | 27/7/2005:.
С добре наточен нож тръгна за Тирана готвачът на ЦСКА Мартин. Той показа какво може желязото върху хартия в самолета. Мартин не пропуска гостуване на червените в Европа от лятото на 2002 г., защото футболистите се доверяват само на неговите манджи зад граница.
- С ножа не се разделям. Виж, черпак не нося, но подправки задължително - заяви Мартин.

.: Едуард Ераносян, треньор на Локомотив (Пд): | 24/7/2005:.
Не коментирам съдии, но този беше малко по-дебел от Емил Наков. Такoва чудо не съм виждал. На всичко отгоре бе по анцуг - заяви треньорът на Локомотив (Пд) Едуард Ераносян след загубата на тима му с 0:1 от аматьорския Кикерс Емден.

.: Румен Илиев, Topsport.bg: | 21/7/2005:.
Ливърпул наистина си отмъсти, след като европейската централа посече със злия си меч не само "червените", но и целия английски футбол. Трагедията на "Хейзел" даде повод на Империята на злото и нейните Дарт Вейдъровци да килнат главите на редица силни отбори. Така от 1985 година в продължение на цели пет лета британските джедаи бяха изхвърлениот европейския футболен сенат.

.: ПЛАМЕН ВЪЛКОВ, 7дни СПОРТ: | 20/7/2005:.
Докато му изнасяли багажа от БОК, Батето изиграл поредната си театрална роля. Той обявил пред членовете на изпълкома, които заседаваха във вторник, че е болен. Истината обаче е друга - Славков бил махмурлия от рождения ден на Димитър Пенев, на който пил почти до зори.

.: Румен Илиев: Метеорит виси над "Армията" | 16/7/2005:.
На 30 юни в далечната 1908 година огромно туловище, домъкнало се от Космоса, се сгромолясва в Сибир. Тунгуският метеорит опустошава огромни площи и причинява хиляди неволи на местното население. Днес такъв метеорит е надвиснал и над ЦСКА.

.: Румен Илиев,Михаил Савов, в. "Топспорт | 15/7/2005:.
След два дни ЦСКА посреща в мач от турнира "Плейстейш
---------------------------------------------------------------------------
Бисери
Козата си сака пръч, а реферите - майстор
Когато Вили Вуцов и Юри Галев отворят уста, и боговете мълчат. Без тях футболът няма да е същият, това е сигурно. Само съдиите имат повод да се притесняват. Ето бисерите на сезон 2006/2007, като обяснимо повечето са на двамата зевзеци.
Златен медал
"Лицето Доньо Донев, ама не автентичният, а първият от тримата във филма на Доньо Донев, твърди, че има 450 мача. Аз мисля, че 250 от тях са в "А" окръжна група, 120 в "Б" окръжна и останалите - на джаги. На плейстейшън няма, защото е необходимо образование. Първият факт, с който е по-известен, е, че има 3-4 козички. Като играч и сега като треньор, ги пасе на поляна, близо до стадиона. Около час преди мач ги "паркира" на паркинга, връзвайки ги за оградата. После започва да се провиква на висок глас: "Докторе, тука ли е линейката, че счупиха два-три крака. Приготви шините. Освен това е облечен с ботуши и ватенка. През 1992 г. Матеев му подари един пуловер и досега не го е свалил от гърба си. Шефът му е обещал нов през 2010, ако не изпаднат. Една от козичките обаче му е изяла учебника за втори клас и затова е изостанал интелектуално. Когато Светкавица пътува за гостуване, на кръговото в Търговище на Донев му искат виза за излизане, защото цял живот си е стоял в града. Ако обхватът на "М-Тел" по време на мач изчезне, Светкавица ще завърши без смяна."
- Велислав Вуцов (треньор на Калиакра) коментира колегата си Пламен Донев от Светкавица

Сребърен медал
"Вие знаете ли какво представлява съблекалнята в Петрич? Водата тече като чешма. Искахме да отворим прозорците, да се проветри. Казаха ни, че не може - серели врабците. Шефът на Беласица може да си говори, но козата си сака пръч."
- Венцеслав Стефанов (президент на Славия)

Бронзов медал
"Боре Александров е най-дъртата курва! Не знам защо, когато дойде жребият за съдиите за мачовете на Рилски спортист, в урната има само две топки. С моите две стават четири. Само че не ми бъркат в гащите да теглят моите, а вадят съдията, който ще ни заколи."
- Юри Галев (президент на Рилски спортист), за съдийските наряди

За пореден път някой съдии показаха, че не трябва да лапат свирката, а нещо друго.
- Юри Галев, след загубата с 1:3 от Литекс
Когато дават български футбол по телевизията, е по-добре да гледаме опера или ХХL.
- Велислав Вуцов, за съдията след загубата от Локо (Пд)

Трика е пухльо!
- Калоян Караджинов (Локо Сф) след мача с ЦСКА

Дали Тодоров го е наплюл, или му е бръкнал в гъза, важното е, какво се е видяло. Кючуков заслужено получи червен картон.
- Георги Иванов (треньор на Спартак Вн) за изгонването на Анжело Кючуков от Марек

Харесваме курвите, не и номерата им.
- Юри Галев, след победата над Вихрен с 1:0

Съдията Ристосков е гаден червей. Даже по-лошо, той е от най-гадните плужеци на планетата.
- Венцеслав Стефанов, след загубата от Локо (Сф) с 1:2
Босът на Марек се оплаква, но това е все едно мухата да ухапе мечката и тя да умре.
- Саша Антунович (Локо Сф), след победата с 2:1 над Марек

Наско е намазана мъстия.
- Венцеслав Стефанов, за опита на Наско Сираков да махне шефа на съдиите

Единственият начин ЦСКА да ни бие е да затворят София и да пуснат слоновете.
- Тодор Батков (собственик на Левски)

Последните два дни бях на лов. Вчера бяхме в едно затънтено село до турската граница - място с 40 жители. Те бяха разбрали, че Тодор Батков ще идва, и сутринта всичките бяха излезли на мегдана да се запознаят с мен. Те знаеха всичко за Левски, за Индия и Шампионската лига и за слоновете. Виждате какво означава Левски за хората в България.
- Тодор Батков

Дори да вземат и Роналдиньо, шансовете на ЦСКА за титлата са равни на нула.
- Тодор Батков

Единственото, което ме притеснява, е, че влизаме в Годината на свинята.
- Наско Сираков (изп. директор на Левски)
В ложата имаше странни хора, със странни облекла, очевидно не български. Не исках да сядам до тях и да ги легитимирам.
- Тодор Батков обяснява, защо не е седнал до Прамод Митал на вечното дерби

Казах, че ще берем ядове с немски съдия. Знаете в какви отношения са Боби Михайлов и Бекенбауер. Правят си ми-ми, както казва Азис.
- Вратарят на ЦСКА Ивайло Петров за съдийството в пролетното дерби

Ако Цонко Цонев е мъж на годината, аз съм на хилядолетието.
- Мариян Тодоров (треньор на Дунав), за кмета на Каварна

В Каварна не различават виното от бозата. Цонев си мисли, че е кмет на Ню Йорк и зарежда целия град. Каварна е 12 къщи, квартал на село Крапец. Аз ходя там само с пушка за пъдпъдъци. Хич не ме е страх, един глиган ли няма да прасна. Вили Вуцов обиколи 10 града и игра по 15 минути заради името на баща си. Той няма физиономия, просто е синът на Вуцов. Като беше в Плевен, опита се да направи бай Мико Йотов социално слаб. Синът на Вуцов какво е завършил - патладжаненото училище в Каспичан.
- Инж. Петко Матеев (шеф на Светкавица) атакува Калиакра
---------------------------------------------------------------------------
Бисери
На един мач с Нафтата(1999г),един човек каза на едно ченге с куче да пусне кучето да изяде страничния съдия.А един друг му отвърна:"То мърша не яде уе".

в Спартак имаше един мн нисък черен играч и беше пълно със супер култови реплики по негов адрес от типа на "Мауглиии" "Тва да не са ти банани ве ейй" "Ей маймуно стига им се муши под краката"
---------------------------------------------------------------------------
Бисери
Черно море - Литекс мач във Варна,бях в Агитката на Черно Море с братовчед ми ...
Един дядо с един високоговорител вика
"Здрасти Любчо с аплодисменти те посрещаме,с голове те изпращаме"
егати треньора оня вика "Мама ти ...." без продължения че ще се пукнете
---------------------------------------------------------------------------
Бисери
Онова, което НЕ се осмеляват да кажат :
Валери Божинов : Щом Ники Михайлов и Мишо Александров отиват в Ливърпуул, аз трябва да играя в междугалактическия шампион

Ники Михайлов : Надявам се с тима на Ливърпул да срещна Левски в Шампионската лига и отново да отбележа гол във вратата на сините

Цветан Генков : Не може ли Ивайло Дражев да вземе някой отбор от Руската Висша лига, за да стана голмайстор и догодина ?

Бързи факти :
Наблюдавал съм отблизо футболистите на проби в Беласица. Който ме задоволи, ще остане.

Играчите ще трябва да се потрудят доста за насладата на Мирослав Митев...

Заглавия на седмицата :
ЦСКА взе наркоман
-Очакваме скоро в Борисовата градина алкохолик и душевноболен

Дъждът и кетчупът прогонили Анри
-Снегът и майонезата ще станат причина за още значими трансфери

Сензация! Хасково - Челси 3:2
-Невероятно е как тимът на Моуриньо се е отървал с толкова малко

Черна наденица дебне левскарите
-Току-виж и някой подъл шпек им скроил номер

Гриша Ганчев даде двама на Гриша Ганчев
-Ловешкия меценат в ролята на Доктор Джекил и Мистър Хайд


Пената беше казъл тоя знаете ли защо се хили постоянно!
"Защото е много нисък и тревата го гъделичка по ташаците"


на мач на Черно море :
Фен към Красен Кралев : "Аре ве, Красене ще купуваме ли играчи да прайм отбор ?"
Красен Кралев : "Пратил съм Ванката на лов за негри".


Тагове:   футбол,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: dostin
Категория: Забавление
Прочетен: 1213027
Постинги: 204
Коментари: 750
Гласове: 1826
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930