Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.03.2009 15:19 - нещо от "Батето"....
Автор: dostin Категория: Забавление   
Прочетен: 729 Коментари: 0 Гласове:
0




• Писна ми от конгреси! Няма за какво да се събираме пак. Знаете, че когато има конгреси, обикновено ги печеля.
• Признавам, че футболът ни е в нокдаун, но пък държавата е в нокаут.
• Вие, що си губите времето с футбол, бе? Какъв хубав Винпром имате с ракия и вино, а си трошите краката с топка. (Към футболистите на Поморие.)
• Какво висше има в нашето първенство, че да се нарича Висша лига?!
• Нека стачкуват, това много ще ме облекчи, защото ще си останат тези, които играят за здраве. (По повод заплахите на отборите за стачка.)
• Захващам се с футбола, защото е бамбашка работа и искам да го оправя.
• Искахте ми Руси Гочев - взехме го. Искахте Бранко Кочев - дойде. Е, сега тъста си ли да сложа на вратата?! (Преди четвърт век като футболен шеф в Левски.)
• Защото и двата отбора ме псуват. Тоест привържениците. Сега и аз не знам дали съм от Левски или от ЦСКА. Ако отида на стадиона, най-много да предизвикам някое меле. (На въпрос защо няма да е на стадиона за ЦСКА - Левски.)
• На всеки стадион трябва да има по едно буре с бира.
• В Добрич най-много ми хареса сервитьорката в ресторанта на хотела. (Коментар за мача.)
• Видяхте ли какво ги направихме чехите последните 15 минути? Нито един гол не ни вкараха! (След 0:6 с Чехия.)
• В Профилигата са като ненаиграли се деца. Ще им построя един пясъчник пред БФС, за да си играят на воля.
• Защо да залагам на мачовете, когато ми носят парите на ръка.
• Шампионът по футбол го определям още преди да е почнала първенството, но не го обявявам, за да има интрига.

и още....


"Не ми говорете за САЩ. Такава държава за мен не съществува. Аз закрих САЩ, те вече са само военен полигон и производствено предприятие."

"Не аз се ожених по сметка за Людмила Живкова, а тя за мен, за да получи софийско жителство - нали баща й е от Правец."

"Като стана президент парламентът ще се състои само от мен и още един. Няма да харчим пари. Ще бъде само един стол и той ще бъде с дистанционно управление."

"Смени плочата, моля те, мини на DVD." - Иван Славков към журналист.

"За какво ми е публика, футбол трябва да се играе при закрити врати! Футболът е изкуство!"

"Вижте какъв финал само. Имаше бой, голове, жълти и червени картони, дузпа. Става за цветна телевизия." (След финала за купата на България Левски - ЦСКА 2:1; 2005)

"И напишете утре, кандидатирам се за кмет на София. Да, за София, а не Софиянски. Ще разруша всичко. Бакърджиев бутна мавзолея, аз ще разруша всичко. Ще оставя само едно поле и една къща."

"Догодина в Атина със Здравка (б.р. - Йорданова, олимпийска шампионка по гребане) ще сме в една лодка, но с платна и трябва всички вие да се съберете, за да духате."

"Добре съм, щом осъмнах."

"Много хубаво е в Бразилия. Не ми се прибираше. Пред Бразилия обаче предпочитам само себе си, а иначе Щатите естествено. Аз там се държа като бял човек."

"След като националите нямат стадион, ще дойдат да играят ето тука на летището в София."

"Писна ми от конгреси! Няма за какво да се събираме пак. Знаете, че когато има конгреси, обикновено ги печеля."

"Доброто прекарване е винаги там, където съм. Скучно ми е там, където ме няма."

"Срещу фашистите ми е било най-трудно, просто защото не съм се засичал с тях."

"Оставете ме на мира, защото жена ми е много бременна."

"Рох е тук да заповяда на Симеон да удвои бюджета на Лучано."

"Този Андрю Джъркинс (б.р.-Дженингс) е хомосексуалист."

"Ген. Владимир Стойчев бе истинският ми баща в олимпизма. Когато ме представя пред ръководителите на МОК, той им каза, че съм млад, но не и зелен."

"Реферите трябва да ги извеждаме с бронeтранспортьори. Или да ги вдигаме от игрището с хеликоптери. Нали в крайна сметка трябва да бъдат спасени."

"Единственото място, където нещата не куцат, е футболният съюз. Някои футболисти куцат, но не и БФС."

"Много ми е тежка програмата. По БОК, по МОК, по олимпийската, ФИФА, УЕФА - знаете каква е."

"Аз съм щастлив! Заминавам, а жена ми остава в България."

"Полицията ще пази някой по пътя да не духне огънчето." (при преминаването на олимпийския огън за игрите в Атина 2004 през България)

"Аз съм доволен от всичко в живота си. Включително и от това, че лежах в затвора."

"В Египет беше топло, 20 градуса, и имаше много египтяни."

"Повече няма да стъпя в САЩ. Те са едно предприятие, а не държава. Пък и ми се ходи там толкова, колкото на американския посланик в село Лиляче. Нека дойде тук да ме интервюира, няма да му искам виза."



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: dostin
Категория: Забавление
Прочетен: 1212954
Постинги: 204
Коментари: 750
Гласове: 1826
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930