Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.03.2009 15:04 - Мъжки речник....
Автор: dostin Категория: Забавление   
Прочетен: 673 Коментари: 0 Гласове:
0




Гладен съм = Гладен съм

Искам да спя = Искам да спя

Уморен съм = Уморен съм

Не искаш ли да отидем на кино? = А после мисля да правим секс

Мога ли да те поканя на вечеря? = А след това се каня да правя секс с теб

Мога ли да ти позвъня? = А след това мисля да правя секс с теб

Може ли ви поканя на танц? = А след това мисла да правя секс с теб

Красива рокля! = Красиви гърди!

Изглеждаш напрегната, нека те помасажирам = Искам да те погаля

Какво става? = Не разбирам, защо правиш такъв проблем от това?

Какво става? = И от каква безсмислена психологическа травма се терзаеш сега?

Какво става? = Предполагам, че не може да се разчита на секс тази вечер?

Скучно ми е = Не искаш ли да правим секс?

Обичам те = Хайде да правим секс точно сега

Аз също те обичам = ОК, казах го и по-добре да започнем секса сега!

Да, харесва ми твоята прическа = предната ми харесваше повече

Да, харесва ми твоята прическа = 50 лева, а изглежда почти като стара

Хайде да поговорим = Искам да те потопя в дълбочината на своите мисли и може би тогава ти ще поискаш да правиш секс с мен

Искаш ли да се ожениш за мен? = Искам да нямаш възможност да правиш секс с други мъже

(В магазина) Предишното ми хареса повече = Взимай нещо от тези глупави рокли и да си ходим

Не мисля, че тази блузка ще отива на тази пола = Аз съм “обратен”



Тагове:   мъжки речник,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: dostin
Категория: Забавление
Прочетен: 1212593
Постинги: 204
Коментари: 750
Гласове: 1826
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930